Saturday, December 14, 2013

Lirik Ria Amelia - Abang sayang

Dangdut Zone; You are viewing the music video & song lyrics and of Abang sayang by Ria Amelia; so let us dangdut guys.

Video: Ria Amelia - Abang sayang



Penyanyi : Ria Amelia
Judul : Abang sayang
Album : Single

Lirik Ria Amelia - Abang sayang

Lyrics for 'Abang sayang' by  Ria Amelia

Abang Sayang Berkumis Hitam
Membuat Aku Rindu Siang Dan Malam
Wajah Tampan Memikat Hati
Terpana Aku Melihatnya

Abang Sayang Si Jantung Hati
Sehari Tak Bertemu Rasa Setahun
Senang Hati Bila Melihat Abang
Abang Seorang Yang Aku Cinta

Ke Kutub Abang Bawalah Daku
Cintaku Hanya Abang Seorang

Abang Sayang Bawalah Daku Terbang
Cinta Dihati Seindah Bulan Dan Bintang
Abang Sayang Si Jantung Hati
Sehari Tak Bertemu Rasa Setahun
Senang Hati Bila Melihat Abang
Abang Seorang Yang Aku Cinta

Ke Kutub Abang Bawalah Daku
Cintaku Hanya Abang Seorang

Ke Kutub Abang Bawalah Daku
Cintaku Hanya Abang Seorang

Abang Sayang Si Jantung Hati
Sehari Tak Bertemu Rasa Setahun
Senang Hati Bila Melihat Abang
Abang Seorang Yang Aku Cinta
Sehari Tak Bertemu Rasa Setahun
Senang Hati Bila Melihat Abang
Abang Seorang Yang Aku Cinta

No comments:

Post a Comment